İhtiyaç

Herkesin kendine göre ihtiyaçları vardır. Kiminin paraya, kiminin sevgiye, kiminin sadakate, kiminin sağlığa, kiminin anlaşılmaya, kiminin sıcak bir yuvaya, kiminin bir oyuncağa, kiminin bir tas çorbaya bir kuru ekmeğe. Bunlardan hangisine sorarsanız sorun o ihtiyaç duydukları hayatlarındaki en çok istedikleri şeyleridir. Birinin ihtiyacı diğerine komik gelebilir, birinin çok ihtiyaç duyduğu diğerinin hayatında en kolay ulaşılan şeylerden biridir belki de. İnsanları farklı yapan da budur.

Benim de kendimle baş başa kalmaya, beraber yetiştiğim jenerasyonu sorgulamaya ve kendimi onlardan farklı kılan değerleri düşünmeye ihtiyacım var. Bu blog kimsenin okuması için değil, kendimle baş başa kalma ve yüzleşme mekanım. O yüzden düşündüklerim ve yazdıklarım kimsenin beğenmesi için değil sadece kendim içindir ve kendime özeldir. İsmim önemli değilim, yaşıtım olan binlerce gençten biriyim sadece.

Benim başkaldırım dinlenmeye alışmış, dinleme yetisi körelmiş insanlara belki de. Şimdi diyorum ki; sus ve dinle…

susvedinle hakkında

hayatın boyunca dinlenilen sen oldun. bu sefer söz hakkı bende. şimdi sus ve dinle

30 Temmuz 2011 tarihinde Blog içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın